;
Barend
2-12-2020 - 45 min

In drie stappen een betere ROI van je Sitecore Experience Platform

Heb jij ook een Ferrari en rijd je er vervolgens 80 kilometer per uur mee op de rechter rijbaan van de snelweg? Daar heb je hem niet voor gekocht, toch?

Een analogie die veel gebruikt wordt als het gaat om het Sitecore Experience Platform. Een aantal jaar geleden is er binnen je organisatie besloten om Sitecore in te zetten als strategisch middel voor een betere Customer Experience. Centrale thema’s als een 360-graden klantbeeld, versnelling van de time to market, personalisatie, de marketeer aan het stuur en dergelijke zorgden ervoor dat Sitecore als beste uit de bus kwam.

Nu, enkele jaren later, concludeer je dat het Sitecore Experience Platform ‘slechts’ als content management systeem wordt ingezet. En je vraagt je inmiddels drie zaken af:

  1. Waarom is het Sitecore Experience Platform zo duur?
  2. Halen we wel de beoogde waarde uit de investering?
  3. Waartoe is het Sitecore Experience Platform eigenlijk in staat?

Om meer waarde uit je Sitecore Platform, en dus je investering, te halen kun je in drie stappen klein beginnen (‘think big, act small’) en van daaruit langzaam groeien in Customer Experience maturity. Op 1 december 2020 hebben we daarom het webinar “In 3 stappen een betere ROI van je Sitecore Experience Platform” gegeven. We vertellen en laten je zien wat je vandaag al kunt doen om je ambitie van morgen te bereiken.

Bekijk de webinar hieronder:

 

Over de schrijver

Barend

Barend adviseert organisaties hoe customer experience, online kanalen en technologie zoals generative AI strategisch ingezet kunnen worden om de visie, ambities en doelen te verwezenlijken. 4-voudig Sitecore MVP Strategy (2019-2022). Barend geeft strategische workshops voor digitale strategie, roadmaps en inzet van generative AI.

LinkedIn

RELEVANTE ARTIKELEN